Totalul afișărilor de pagină

duminică, 15 mai 2011

Puterea Prazului.

                                                                                     


La Craiova aseara 14 mai Vali Craciunescu & Friends (fratele Spil si El Capitan Suca) au aflat puterea si frumusetea prazului. 
Aseara am cantat  pentru oltenii indragostiti de muzica, de viata si de praz. Totul s-a petrecut la  Hotel Jiul unde petrecand si cantand,  am reusit sa intelegem impreuna ca noaptea poate fi zi si unde am descoperit prieteni noi care nu ne-au lasat sa plecam pana nu ne-am distrat cu prazul pe masa. A fost o petrecere pe cinste. El Capitan Suca a inebunit  lumea cu virtuozitatea sa legendara , iar fratele Spil a facut senzatie cu alura sa faraonica si trompeta sa parca computerizata. Am cantat mult si am avut un public frumos si dornic de muzica noastra. In finalul recitalului, aplauzele ne-au facut sa ne simtim direct in finala eurovision unde sigur am fi luat locul 1 cu felicitari multiple cu votul craiovenilor care ar fi rasturnat tot clasamentul , astfel ca Hotel Jiul era mai tare ca Hotel FM . Vagabondul vietii mele, Prietenii, Wonderful World, Traiasca Berea i-au facut pe oltenii mei fericiti. Acordeonul meu rosu a luat foc aseara si nu a putut fi stins decat cu cateva Jack-uri Daniels-uri oltenesti .  La final am primit un premiu onorant, un cos mare cu praz cu o sticla de tarie in mijloc.
Abia astept sa ajung acasa...cred ca nu voi mai cumpara ceapa o luna pentru ca am praz pentru doua ...
PS. ii dau procentul in praz managerului meu Dan . Asa pot sa scap mai repede de el... de praz desigur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu